Hemma igen!

Hejsan lilla bloggen! :)

Jo, idag så har man först gått i jobbig skola, sedan ta bussen 5min bort till färjeläget, (där jag brukar gå av), och skynda på färjan istället för att gå hemmåt. Sedan så är det lite stress för man ska hinna byta om, kanske hjälpa syrran med hästen innan ridlektionen + att man ska hinna sköta! :( Liiiite stress bara! :)

Men allt gick bra! ;)
I skolan så har vi jobbat mäst med engelska och matte typ, men annat också såklart! ;)
I stallet så segade jag lite ifrån bilden med min mosbricka i handen. Gick lungt och försiktigt och slängde den nu tomma brickan och muggen och sedan går man ju till stallet! ;) ollar vilken häst syrran har, kommer ut genom dörren och ser att mamma ropar och säger att "gå in och klä på dig dina ridkläder! Du ska inte ha dina skolklä..." Och så fortsätter det så.. :/
Sedan så har man tillslut träffat sina kompisar och gått och satt sig under filtarna på läktaren och kollar på lite ridning. :) Sen så kommer ju mamma och säger att det är dags att åka, så man får skynda sig bort till omklädningsrummet och byta om, och sen åka i bilden med en filt över hela sig.. ^^


Ja, det var en (lång?) sammanfattning av min dag! :) Hoppas att era dagar varit lika fartfyllda som mina! xD


Ses snart mina små kycklingar! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0