Skola = Boring

Hej hej allihopa! Jo, är nu hemma ifrån en Jobbig första dag i skolan! Men typ enda positiva saken idag är att jag och Tess vann dagens idrottsuppvärmning; vilket jag ALDRIG gör! xD Vi hade jägarboll! xP

So I'm 20% Happy today! <3

Nää, men det finns en till skitkul grej! :P
Rider ju imorgon, och Irene har som sagt inte gått på en enda lektion än, så då kanske jag få rida henne först imorgon! <33 Men bara kanske, för hur sannorlikt är det igentligen att hon börjar gå Preciiiiss dagen då jag rider? :P Men Vickan sa iallafall att "Om hon går på lektion då så får du säkert henne"! <33
LÄNGTAR tills imorgon! <33333


Så vad har allt Happy-folk gjort idag då? :) Komentera hur din första/andra skoldag har varit i år! :D Längtar redan efter alla roliga komentarer och texter! <3



Kommentarer
Postat av: Mikaela

du kan vänta med att börja med header ;) <3

2012-01-10 @ 17:37:05
URL: http://flumtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0